Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Cesta z roboty domov vlakom (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

sa nestazuj lebo ti zrusia vlak :)
 
Hodnoť

Takže

osobák, ktorý je v nejakej malej dedinke jediným spojom s civilizáciou sa zruší, ale táto "úžasná bratislavská strela" si tu bude ďalej jazdiť. Napriek tomu, že tu existuje kopec iných alternatívnych spojov a určite aj rentabilnejších. Ako píšeš - Good Job ŽSSR.
 

 

Zrejme nerozumies rozdielu ked ide jedna suprava (podotykam ze NEZACINA v Bratislave) do Petrzalky po trati ktora bude dalej v prevadzke a medzi stanicami kde aj nadalej bude osobna doprava (teda tam bude teta predavat listky a podobne; okrem UNS ale tam nie je uz teraz) a ked ide suprava/motorak po trase kde po jeho zruseni nebude jazdit nic osobne.

Ale aby som ta upokojil, tato "bratislavska strela" (z Leopoldova) sa zrusi tiez.
 
Hodnoť

 

neviem, z čoho v tomto prípade viníť železnice, skôr sa zase raz ukazuje, prečo je u nás taká vysoká koncentrácia pracových častíc. autoslava
 

z nicoho

jeden vlak o 15:50 s kapacitou 400 cestujucich zo zaspinenej stanice predsa musi stacit. este by mohli ist 2, jeden o 14:10 a druhy o 10:16 a hned je o 1200 aut na ceste menej.
 

 

ťažko donútiš ľudí, aby opustili svoju vysedenú sedačku v aute, lebo sú sprostí
 

nie su sprosti

len jednoducho na to maju, a vyhody cesty autom prevazia cestu vlakom (elektrickou, mhd ...)
plus cim budu drahsie pohonne hmoty, tym menej ludi sa bude prevazat autami.
 

 

to je pravda, nie sú sprostí, sprostí tí, čo vytvárajú pre motoristov priaznivé podmienky.
 

 

Presnejsie ti, co nevytvaraju pre cestujucich VHD priaznivejsie podmienky.
 
Hodnoť

dobra myslienka

otazka znie, je potrebna elektricenka alebo sa da listok zakupit na stanici?
 

 

Na Novom Meste a v Petrzalke listok kupis na stanici, na UNS u sprievodcu a mozes tiez pouzit predplatny listok (elektricenku) s priplatkom BID.
 
Hodnoť

namiesto toho by mohli chodit

kratke lokalky v castych intervaloch oboma smermi v spicke. 15 minut z noveho mesta do petrzalky nie je tak vela, konkuruje to v pohode automobilom aj neintegrovanej MHD. ako doplnok skvele, zial zanedbane a nevyuzivane. to uz ani nehovorim o moznosti si vozit bicykel.
 
Hodnoť

 

K+. O tomto vlaku som ani netušil. Pri osobných vlakoch nie je nízka vyťaženosť ničím neobvyklým, predovšetkým ale medzi mestami kde kopírujú trasy rýchlikov... Inak pre zaujímavosť by ma zaujímal význam autobusu z BA do Rajky, ktorý má premiernú vyťaženosť hádam 0,2%, čo je vo väčšine prípadov len vodič :-).
 

 

Vyznam je, ze obyvatelia sa prestahovali do Rajky, po prestahovani prekvapivo skonstatovali, ze tam nie je verejna doprava do BA (lebo ked si tam kupovali dom tak jazdil jeden autobus za den a potom este v lete tam stal rychlik o polnoci co im zrejme stacilo) a zacali kricat ze nech im to tam niekto zadotuje.. samozrejme im to nikto nedotuje, ale v DPB si vymysleli, ze to budu jazdit komercne (za tomu primeranu cenu) a tak si poziadali na busy z eurofondov, ktore dostali a teraz to musi 5 rokov jazdit, inak by museli vratit peniaze. A dotuje to mesto aj tak (nepriamo; tym ze DPB sa zvysuje strata).
 
Hodnoť

Perfektné!

Minimálne o 11 minút rýchlešie a 0,10 € lacnejšie ako spojenie medzi týmito dvoma stanicami MHDečkou. O komforte pri takejto vyťaženosti ani nehovorím. :-) V rámci lepšej vyťaženosti by to malo stáť minimálne pri tom Avione a Auparku. :-) Zrejme ide o nejakú testovaciu prevádzku v rámci budúcej integrovanej dopravy, ale to sa len domnievam.
 

 

Nejde o testovaciu premavku integrovanej dopravy, to su normalne vlaky z Leopoldova, ktore idu az do Petrzalky. Ale do buducnosti by urcite po spusteni BID malo zmysel tu prevadzkovat mestske vlaky ak by boli v rozumnom intervale.
 
Hodnoť

osobák :)

neviem iste, ale zdá sa mi (alebo zle sa mi zdá), či to nebolo využívané ako presun vozňov medzi stanicami. Na druhej strane, čo by túto cestu merali štyri vagóny a mašina bez pasažierov, urobili z toho linku...
 

...

inak fotoze fajn, aspon vidim, kade ten vlak chodi :)
 
Hodnoť

 

Co je na tom zle? Mozno tak ci tak potrebuju presunut supravu, a zrazu kazdy cestujuci ktoreho cestou vezmu je cisty zisk.
 

1 2 >

Najčítanejšie


  1. Eva Bacigalová: Do roka a do dňa (1. časť) 89
  2. Peter Pollák: Nedám sa zaočkovať! Toto sú dôvody 70
  3. Ján Šeďo: Ešte niekto pochybuje o nutnosti výmeny predsedu vlády ? 56
  4. Jaroslav Mottl: Denník koviďáka 2020 41
  5. Ján Komrska: Marcyho hora, New York 39
  6. Ladislav Piršel: Ako by to vyzeralo, keby malo Mongolsko I. Matoviča? 36
  7. Simona Kyselicová: Kúpat' sa s kosatkami? Prečo nie! 34
  8. Matúš Lazúr: Naozaj musíme očkovať náhodných okoloidúcich aby sme vakcínu nevyhodili ? 34
  9. Stanislav Martinčko: Je R. Fico už aj korunovaný špiceľ? 32
  10. Lucia Livschitz Kollárová: Moji zaočkovaní svokrovci, suseda bojujúca o život a môj mŕtvy otec 30

Rebríčky článkov


  1. Martin Konečný: Kompromis náš každodenný
  2. Jozef Legény: Zomrieť na Matoviča - najpravdepodobnejšia príčina smrti 2 368 občanov navyše v roku 2020
  3. Olívia Lacenová: Ekonomika eurozóny sa zrejme opäť rúti do recesie
  4. Peter Biščo: Čo politik to švindler, čo švindler to politik.
  5. Stanislav Martinčko: Je R. Fico už aj korunovaný špiceľ?
  6. Martin Krištoff: Lagardeová sa drží sa výhľadov oživenia
  7. Štefan Vidlár: Chaos boys
  8. Július Kovács: Celoplošné testovania jediná cesta ako sa učinne brániť coronavírusu. Video
  9. Miriam Studeničová: Ľudia nevedia čo chcú!
  10. Július Kovács: Jozef Brheľ zabudnutý oligarcha Mečiara a jeden zo zakladateľov Smeru


Už ste čítali?