reklama

Molitva/Modlitba

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ni oka da sklopim,
postelja prazna tera san,
a život se topi
I nestaje brzo, k'o dlanom o dlan.

K'o razum da gubim,
jer stvarnost I ne primećujem,
još uvek te ljubim,
još uvek ti slepo verujem.

K'o luda, ne znam kuda,
ljubavi se nove bojim,
a dane, žive rane,
više ne brojim.

Molitva, kao žar na mojim usnama je,
molitva, mesto reči samo ime tvoje.
Nebo zna, kao ja,
koliko puta sam ponovila,
to nebo zna, baš kao ja,
da je ime tvoje moja jedina
molitva.

Al Bogu ne mogu
lagati sve dok se molim,
a lažem ako kažem
da te ne volim

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Molitva, kao žar na mojim usnama je,
molitva, mesto reči samo ime tvoje.
I nebo zna, baš kao ja,
koliko puta sam ponovila,
to nebo zna, baš kao ja,
da je ime tvoje moja
molitva..

I nebo zna, baš kao ja,
koliko puta sam ponovila,
to nebo zna, baš kao ja,
da je ime tvoje moja jedina
molitva.

Da je ime tvoje moja
molitva..

Nezažmúrim oka, prázdna posteľ mi vnucuje sen; život sa topí, a stratí sa rýchlo ako keď dlaň pleskne dlaň

Strácam rozum, nepripúšťam si pravdu; už večnosť ťa ľúbim, už večnosť ti slepo verím

Ako blázon, neviem kade ísť, bojím sa novej lásky; dni sú ako živé rany - viac ich už nepočítam

Modlitba - je ako žiara na mojich perách; modlitba - namiesto rečí len tvoje meno. Aj nebo to vie - tak ako ja - koľko krát som ju už zopakovala.. nebo to vie, tak ako ja, že tvoje meno je moja jediná modlitba

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bohu nedokážem klamať, ako sa k nemu modlím; a klamem, ak hovorím, že ťa nemilujem..

Michal Lehuta

Michal Lehuta

Bloger 
  • Počet článkov:  990
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Gamča '02. Potom B.A. zo spoločenských vied, M.A. z medzinárodných vzťahov na Jacobs University Bremen. Dnes ekonomický analytik týždenníka TREND. Zoznam autorových rubrík:  GeografiaEkonómia / EkonomikaHudbaNa zamyslenieKomentárInšpiráciaVlastná tvorbaAbsolute jaPolitikaPostrehUmenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu